QUI SOM

QUI SOM?

L’Escola Pony Club Granja” neix durant l’estiu de 2012, de les mans d’en Carles acompanyat d’un grup de gent experta en l’organització i l’ensenyament, amb la voluntat de cobrir una manca d’espai formatiu de qualitat i amb disciplina a on es puguin desenvolupar tot un seguit d’activitats relacionades principalment amb el món del cavall, amb la natura i amb el món rural.

Les principals activitats a desenvolupar i que oferim en el món de l’hípica són: doma clàssica, salt, trec, jocs amb els ponis i excursions pel nostre privilegiat entorn.

La finalitat del nostre petit projecte és apropar als nens a la natura i als animals dintre del nostre món rural, per a fomentar nous valors, actituds i maneres d’entendre. Es tracta de contribuir al desenvolupament d’una nova cultura ambiental, aprendre una manera diferent d’actuar tot respectant la natura, així com relacionar-se amb l’entorn i gaudir-ne d’ell.

Som un centre homologat per la R.F.H.E.

Els clubs homologats per la RFHE són tots aquells clubs, que després de ser sotmesos a diversos paràmetres i proves, se li atorga una catalogació i distinció que el diferencia de la resta dels clubs. Donant aixi una total acreditació de centre adequat i de qualitat per impartir l’activitat esportiva.

Aquest tipus de classificació queda definida pels coneguts com ESTREPS, barem del qual, va de l’estrep 1 a l’estrep 4.

SOM UN CENTRE FEDERAT PER LA F.H.C.

Un Club Federat es una entitat privada formada per persones físiques, amb personalitat jurídica pròpia i capacitat d’obrar, que tenen com a objectiu el foment, el desenvolupament i la pràctica continuada de l’activitat física i esportiva (en el nostre cas, l’hípica); han de constar inscrites al Registre d’Entitats Esportives de la Generalitat de Catalunya i estar donades d’alta a la Federació Catalana d’Hípica.

Els clubs i Seccions Esportives poden sol·licitar l’organització de concursos i campionats, i participar en les activitats esportives, formatives i lúdiques que la Federació pugui organitzar.

Avantatges de ser un Club Federat:

• Disposar de la web de la Federació per publicar notícies o activitats que es realitzin.
  • Donar-se a conèixer a través de la secció de “Clubs Federats” de la web de la Federació (també es pot enviar el logo o imatge que identifiqui al centre).
  • Assessorament tècnic de qualsevol tipus.
  • Rebre per email les notícies més interessants.
  • Enviar mailings de comunicació als federats (prop de 6000 llicències entre totes les disciplines).

Obligacions de ser un Club Federat:

• Informar als seus socis o alumnes de la importancia de federar-se al practicar un esport.
  • Complir amb les normes de seguretat imposades per la Federació Catalana d’Hipica.
  • Dispossar d’unes instal·lacions adequades per impartir l’activitat esportiva.
  • Tenir uns cavalls o ponis per l’escola adequats per impartir l’activitat esportiva.
  • Disposar d’uns recursos humans titulats com a Tècnics Esportius i amb contracte.
  • Velar per la seguretat dels alumnes i dels cavalls aixi com per una ensenyança de qualitat.

EQUIP TÈCNIC

CARLOS GAYA

Director de L’Escola Pony Club Granja.
Jutge territorial de TREC.

TÉCNICOS

SANDRA CLARÀ