Casals de Setmana Santa, Nadal i Estiu

En aquells dies de vacances escolars de Nadal, Setmana Santa i estiu, l’escola d’equitació organitza unes activitats programades en grup per la iniciació o per el perfeccionament de les activitats eqüestres.
Tenint en compte » els objectius educatius generals i específics de l’Escola» s’elabora un planning i un horari d’activitats en funció de les edats i dels nivells d’equitació dels participants en el casal.
A partir dels 4 anys i sense tenir en compte el nivell eqüestre , qualsevol nen/a pot apuntar-se al casal. Es treballa amb ponis o cavalls per practicar l’equitació, es realitzen tallers, dinàmiques de grup, jocs, manualitats…….Per suposat tot això relacionat amb el mon del cavall i tenint en compte les necessitats educatives de cada grup.

CAMPUS ESTIU ¡ NO T’HO PERDIS ! SERÀ  INCREÍBLE !!

Equitació ; prepararem els Cavalls , domatge , salt , pony games , cross , rutes i moltíssimes activitats , piscina , kajak , tirolines (les deus ) anirem a escalar (bauma) i al aquarium de Barcelona .

Ah y l’acampada amb ruta nocturna ¡quina pooooor!

Apunta’t places limitades !!!!

PRESENTACIÓ PLANING GENERAL DEL CAMPUS  NIVELL MITJÀ

PRESENTACIÓ  PLANING GENERAL DEL CAMPUS  NIVELL INICIACIÓ

Festes d’aniversari

Que millor regal per a un nen/a que celebrar la seva festa d’aniversari o la seva comunió o qualsevol tipo d’esdeveniment junt amb els seus amics i amb els ponis. L’activitat consisteix en respatllar i preparar els ponis per la seva munta. A continuació ens dirigim a la pista per iniciar, amb la col·laboració dels pares, els jocs programats. Al finalitzar l’activitat es fa una visita a la granja, se’ls hi entrega uns diplomes i ja poden esmorzar o berenar.

Preu: 15€ per nen/a. (el preu inclou entrepans i begudes.)

Socis del club -10%

Per mes informació i reserves:  619 710 698

Passejada en poni i visita a la granja

La Granja Escola es diferencia d’altres alternatives, per la seva vessant agrícola i rural a totes les activitats que es porten a terme a dins del recinte, desenvolupant un projecte educatiu en totes elles.

La finalitat del nostre petit projecte és apropar els nens a la natura i al món rural, als animals i a les persones, per a fomentar nous valors, actituds i maneres d’entendre.

Preus:

Passejades en poni: 10 € per nen.

Passejades en poni i visita a la granja: 15 € per nen.

Per a més informació i reserves: 619 710 698

Excursions a cavall

Si voleu passar un dia diferent i gaudir de la natura, os oferim rutes a cavall passejant entre les vinyes del Penedès.

Preus:
Ruta a cavall(1hora): 35€
Ruta a cavall(2hores): 50€
Ruta a cavall mes visita i degustació a les Caves Torreblanca inclos dinar en la serrerta 110 € persona.

Per a més informació i reserves: 619710698